»Cher je imela svojo lastno lasuljarko, Nemko po imenu Renata, in naglas sem pobrala od nje«
»Kamera je postavljena tako, da snema z zornega kota migrantov in tako o tej sodobni odisejadi pripoveduje z njihovega gledišča, v nekakšnem protikadru podob, ki smo jih vajeni videti z našega, zahodnjaškega zornega kota, zato da bi končno dal besedo tistim, ki do nje navadno ne pridejo.«
»V kraju, kjer sem odraščala, smo pogosto poslušali zgodbe o skrivnih najdbah, tajnih izkopavanjih in skrivnostnih pustolovščinah. Le pozno ponoči si moral ostati v baru ali se ustaviti v majhni podeželski gostilni, pa si lahko slišal (...) zgodbe o okostnjakih in duhovih, pobegih in temi. Sklenila sem, da o tej večplastni zgodbi posnamem film.«
»Naj vrnejo potna lista in odpravijo vse omejitve, ki Marjam Mogadam in Behtašu Sanaihu preprečujejo, da bi februarja odpotovala v Berlin in skupaj z drugimi mednarodnimi režiserji in filmski ustvarjalci prestavila svoj novi film Keyke mahboobe man (My Favourite Cake) v okviru tekmovalnega programa Berlinala 2024«
»Film temelji na realnosti vsakdanjega življenja žensk srednjega razreda v Iranu. Resničnost njihovih življenj je bila komaj kdaj povedana, vendar je to igriva zgodba o upanju in veselju v življenju, pa tudi o absurdnosti smrti«
»Morda se Slovenci ne zavedamo čisto dobro, koliko je film vseobsežen, kako veliko ljudi lahko doseže, koliko je pomemben kot kultura, umetnost ter industrija, ki ustvarja veliko delovnih mest.«
»Na Ministrstvu za kulturo se zavedamo, da je bil slovenski film v zadnjih letih finančno podhranjen, kar smo v proračunih za prihodnje dve leti spremenili na bolje.«
»Da bomo prebili meje s celovečerno formo, bomo morali pogumno zagotoviti konkretno povečano količino sredstev. V Sloveniji so talenti, znanje, v tem trenutku generacija predvsem mladih avtorjev, ki sodijo v sam evropski vrh.«